1.Prekes pristatysime Jūsų norimu laiku

1.1 Užsakytas prekes pristatysime į bet kurį Lietuvos kampelį. Sandėliuose esančios prekės pristatomos per 2-5 d.d. nuo apmokėjimo patvirtinimo (patvirtinus apmokėjimą, sistemoje pasikeičia užsakymo būklė į „Užsakymas vykdomas“). Transportavimo paslaugas atlieka mūsų partneriai: LP Express ir DPD. Siuntų pristatymo kaina nepriklauso nuo užsakytų prekių kiekio ir svorio. Kiekvienas Jūsų užsakymas vykdomas kaip įmanoma greičiau.

1.2 Didesnių miestų (Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus) gyventojai turi galimybę už papildomą mokestį (0.6 €) pasirinkti patogiausią pristatymo laiką: nuo 8 iki 14 val., nuo 14 iki 17 val. arba nuo 18 iki 22 val. Nepasirinkusiems pageidaujamo laiko didžiųjų miestų, o taip pat ir kitų miestų gyventojams prekės pristatomos kiekvieną darbo dieną nuo 10 iki 16 val., todėl pasirinkdami pristatymo adresą gerai apgalvokite, ar Jūs arba Jūsų šeimos nariai galės būti namuose tokiu laiku. Jei abejojate, geriau pasirinkite, kad prekės būtų pristatytos į Jūsų darbovietę ar kitur, kur tikrai bus kam priimti Jums skirtą siuntą arba susitarkite su mūsų vadybininkais dėl patogesnės pristatymo dienos. Deja, tiksliai numatyti, kurią dieną bus pristatomas ką tik padarytas užsakymas ne visada galime. Tai priklauso nuo apmokėjimo bei jo patvirtinimo laiko, nuo užsakytų prekių buvimo sandėliuose, atvykimo į sandėlius datų ir laiko, kiekių, sandėlių, iš kurių prekės bus vežamos, nuo to, ar buvo pasirinktos papildomos paslaugos (pvz. kompiuterio surinkimas ir testavimas) ir panašių, ne visada galimų tiksliai numatyti ir kontroliuoti aplinkybių. Bet kuriuo atveju, būkite tikri – mes pasiruošę atsakyti į visus Jūsų klausimus ir padaryti viską, kas mūsų valioje ir galioje, kad užtikrintume operatyvų prekių pristatymą Jums!

1.3 Siuntos gali vėluoti, jei neteisingai nurodėte pristatymo adresą, pašto indeksą, telefono numerį arba jei kurjeris nerado Jūsų numatytu pristatymo laiku.
Tvirtindami užsakymo apmokėjimą (užsakymo būklei keičiantis į „Užsakymas vykdomas“), vadybininkai paprastai praneša apie preliminarias pristatymo datas, o vėliau jas patikslina. Bet kuriuo atveju, Jūs būsite informuoti apie tikslią pristatymo datą mažiausiai prieš vieną darbo dieną. Jei, dėl tam tikrų priežasčių, siuntų tarnybos kurjeris nerado Jūsų namuose – būtinai praneškite mums, tarsimės dėl Jums priimtino naujo pristatymo laiko.

1.4 Jei dėl kokių nors priežasčių negalite priimti siuntos namuose ar darbovietėje – pasirinkite prekių pristatymą į artimiausią OPTITA saloną, iš kurio prekes pasiimsite Jums patogesniu laiku.

2. Prekių priėmimas

2.1 Pasiimdami prekes, būtinai gerai apžiūrėkite visas pakuotes ir dėžes. Įpakavimas negali būti pažeistas. Jei pastebėjote, kad dėžės atvažiavo netvarkingos – įplėštos, įlenktais kampais, atidarytos arba kitaip fiziškai pažeistos, galite nepriimti tokios siuntos. Jei nuspręsite priimti pažeistą siuntą, reikalaukite, kad siuntos priėmimo – perdavimo arba atskirame pažeistų pakuočių pristatymo akte būtų tiksliai, išsamiai ir vienareikšmiškai aprašyta, kokios būklės pakuotės buvo pristatytos. Bet kuriuo atveju, priimdami pažeistą pakuotę, kurjerio akivaizdoje išpakuokite siuntą ir vizualiai patikrinkite joje esančių prekių būklę.

Pastabos:
1. Kurjerio laukimas (prastovos) dėl Siuntėjo arba Gavėjo kaltės, paimant arba pristatant siuntą – 5.99 € už valandą. Laukimo laikas pradedamas skaičiuoti po 15 minučių nuo kurjerio atvykimo pas Siuntėją ar Gavėją.
2. Jei siunta pristatoma į Kuršių Neriją, už kiekvieną siuntą teks sumokėti papildomą 40 € dydžio mokestį.